loading...

الکتروبازار

اینورتر اینوت invt gd20 دارای ابعاد کوچک و قیمت اقتصادی می‌باشد که برای کاربری‌های عمومی به بازار عرضه شده

بازدید : 8
چهارشنبه 15 آذر 1402 زمان : 16:40

اینورتر اینوت invt gd20 دارای ورودی تک فاز 230 ولت و محدوده توانی 0.4 الی 2.2 کیلووات و ورودی سه فاز 380 ولت با توان 0.75 الی 110 کیلووات می باشد. الکتروبازار نمایندگی رسمی فروش اینورتر اینوت invt می‌باشد.

اینورتر اینوت از بهترین و باکیفیت‌ترین اینورترهای موجود در بازار می‌باشد که با قیمت بسیار مناسب و رقابتی نسبت به بقیه برندها توانسته جایگاه خود را در بازار کسب کند. از آن‌جایی که اینورترها در رنج وسیعی از کاربردهای صنعتی استفاده می‌شوند، شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اینورتر اینوت gd20 بنا به نیاز و کاربرد آن بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین رنج توانی را انتخاب کنید.

اینورتر اینوت سری INVT GD20 دارای ابعاد کوچک و قیمت اقتصادی می‌باشد که برای کاربری‌های عمومی به بازار عرضه شده است.

اینورتر invt سری gd20 از نمونه محصولات پرفروش شرکت اینوت می‌باشد که با کارایی بالا طراحی شده است. طراحی الگوریتم‌ها و ماژول‌های برنامه‌نویسی شده داخلی، تمام نیازهای مصرف‌کنندگان را برآورده می‌کند.

بررسی ویژگی‌های اینورتر اینوت invt gd20:

امکان نصب روی ریل، روی دیوار و به‌صورت فلنجی:

اینورتر اینوت Goodrive20 تا توان 2.2 کیلووات دارای قابلیت نصب بر روی ریل و روی دیوار می‌باشد. همچنین در توان‌های 4 کیلووات و بالاتر، می‌توان اینورتر را به‌صورت دیواری یا به‌صورت فلنجی نصب کرد.

فیلترهای C2 و C3:

درایو اینوت invt gd20 دارای فیلتر EMC برای دو محیط کاری مختلف می‌باشد؛ یعنی فیلتر C2 با عمکلرد فیلتر EMC در محیط‌های متداول و فیلتر C3 با عملکرد فیلتر EMC در محیط‌های صنعتی می‌باشد. با دانستن این موضوع، به ادامه توضیحات می‌پردازیم.

فیلترهای C3 در اینورترهای سه فاز 400 ولت در توان‌های بالاتر از 4 کیلووات وجود دارد. همچنین این فیلترها در سه فاز 230 ولت در توان‌های بیش‌تر از 1.5 کیلووات با استفاده از J10 برای تعیین قطع یا اتصال، به‌صورت داخلی ارائه شده‌اند. امکان استفاده سفارشی از فیلترهای C3 برای اینورتر اینوت invt gd20 در تک فاز 230 ولت در توان‌های کم‌تر از 2.2 کیلووات وجود دارد. به‌علاوه در سه فاز 400 ولت در توان‌های کم‌تر از 2.2 کیلووات و در سه فاز 230 ولت در توان‌های کم‌تر از 0.75 کیلووات نیز می‌توان آن‌ها را به‌صورت سفارشی تهیه کرد.

امکان تهیه فیلترهای C2 به‌صورت سفارشی برای تمام سری اینورترهای GD20-EU وجود دارد.

امکان استفاده از کی‌پد ثانویه:

در اینورتر اینوت سری INVT GD20 کی‌پد به‌صورت استاندارد در 400 ولت و توان‌های کم‌تر از 2.2 کیلووات موجود است که از کی‌پد LED ثانویه نیز پشتیبانی می‌کند. برای اینورترهای سه فاز 400 ولت در توان‌های 4 کیلووات و بیش‌تر می‌توان از کی‌پد ثانویه استفاده کرد. در اینورترهای سری GD20-EU می‌توان از کی‌پد LED برای کپی داده‌ها، یعنی دانلود و آپلود پارامترها استفاده کرد.

توابع نرم‌افزاری فراوان:

ارتباط RS485:

امکان خواندن و اصلاح پارامترهای اینورتر از طریق کامپیوتر جهت کنترل وضعیت عملکرد اینورتر، در اینورتر invt سری gd20 وجود دارد.

PID:

عملکرد PID بر روی سیگنال‌های فیدبک به‌منظور کنترل فرکانس خروجی اینورتر و بهبود دقت و ثبات هدف انجام می‌گیرد. همچنین قابلیت کنترل فشار، جریان و دما را از این طریق فراهم می‌کند.

تنظیم خودکار پارامتر موتور (Autotuning):

بهبود دقت کنترل و سرعت پاسخ توسط امکان تنظیم خودکار پارامترها به‌صورت استاتیک (در حالت ایستا) و دینامیک (در حالت چرخشی) در اینورتر اینوت invt gd20 وجود دارد.

عملکرد ساده PLC:

فرکانس و جهت کاری با توجه به تنظیم زمان کاری با PLC ساده برای رسیدن به الزامات فرآیند، به‌صورت خودکار تنظیم می‌شود.

کنترل سرعت چندمرحله‌ای:

در درایوهای فرکانس متغیر GD20، الزامات کنترل سرعت در دوره‌های زمانی مختلف برآورده می‌شود.

قابلیت تنظیم چندگانه منحنی V/F:

الزامات عملکرد ذخیره انرژی برای فن‌ها و پمپ‌های آب و منابع مختلف فرکانس متغیر و همچنین سازگاری با کاربری‌های باری مختلف (دارای کاربری عمومی) در اینورتر اینوت Goodrive20 مرتفع شده است.

ترمینال‌های مجازی:

پیکربندی سخت‌افزاری با استفاده از سیگنال‌های خارجی به‌عنوان ورودی/خروجی محلی مجازی کاهش یافته است.

امکان تأخیر در فرامین استارت و استاپ موتور:

در درایو اینوت invt gd20 این امکان وجود دارد تا در صورت نیاز در ارسال و اجرای فرمان‌های استارت و استاپ، تأخیری به‌اندازه موردنیاز ایجاد نمود.

کارکرد بدون وقفه در قطع برق به‌صورت لحظه‌ای:

عدم وقفه در کار هنگام قطع لحظه‌ای برق، مخصوصاً در شرایطی‌‎که نیاز به کار مداوم وجود دارد، تضمین شده است.

توابع مختلف محافظت:

توابع محافظت عمومی در برابر وقوع خطا در اینورتر اینوت invt gd20 تعبیه شده‌اند. اقدامات مختلفی برای محافظت در برابر خطاها ارائه شده است. مانند محافظت در برابر اضافه جریان، اضافه ولتاژ، افت ولتاژ، اضافه دما و اضافه بار که می‌توان اطلاعات آن‌ها را ذخیره کرد.

حالت‌های ترمز چندگانه در دسترس:

در اینورتر GD20، سه نوع ترمز مختلف برای استفاده در مواقع و کاربری‌های مختلف ارائه شده است تا توقفی سریع و دقیق را به ارمغان آورد. این ترمزها عبارتند از: ترمز DC، ترمز شار و ترمز دینامیکی.

نمایش ظرفیت باتری:

امکان نمایش میزان مصرف انرژی جمع شده روی اینورتر بدون کنتور در اینورتر اینوت سری INVT GD20 وجود دارد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
فروشگاه اینترنتی الکتروبازار، نمایندگی فروش اینورتر اینوت INVT و اینورتر LS ال اس با قیمت استثنائی و گارانتی شرکتی
آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 66
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه